cyclingfreakInverted

SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Onsdag 07 Juni 2017
Onsdag 07 Juni 2017
07jun

Onsdag 07 Juni 2017 kl. 

Valgfri selvtræning: Let distance med aktivering (10x30 sek spins)

Opvamrning:
15 min @ Z1 (meget let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:
90 min @ lavZ2/RPM90-95 hvor der indlægges 10x30 sek spins @ i let gear/RPM progressivt fra 95-120 (4min30sek mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

Nedvarmning:
15 min @ Z1 (meget let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

08:00 

Onsdag 07 Juni 2017 kl. 08:00

Valgfri selvtræning: Trail-løb og planke-variation

1) 20 min let løb i skoven - gerne på flad single-trail, som gør det sjovt og motiverende.

2) Planke-variation.

1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben + 4) Omvendt-planke med vægten på hæle og skulderblade (lænden løftet fra gulvet og armene langs siden) - på skift løftes højre og venstre ben så højt op som muligt.
Trænes som et super-sæt. Dvs. at alle øvelser laves sammenhængende, hvorefter der er en pause på 1 min. Der laves 3 runder.

3) 5 min grundig udstrækning.

Næste træning sport

lørdag 19-08-17 00:00: Selvtræning: SubAT (1x10min) + VO2max-bakke-power (6x2min) + Styrke-power (6x20sek)

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

1) 1x10 min SubAT @ lavZ4 (ca. 90% race-pace)/RPM885 Køres på flad vej, som tillader et konstant press i pedalerne

5 min let rul @ Z1/RPM990-95
Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.


Hovedsektion:

1) Bakke intervaller - 6x2min MAP (VO2max)) @ højZ4-lavZ5/RPM80/siddende. De sidste 15 sek stående i tungt gear/RPM60-65. Intervaller køres på bakke med konstant hældning. ca. 3 min mellem hver, hvor en del af pausen er en nedkørsel lige efter bakken, som køres med stort fokus på kontrol og fart! .

2) 20 min stabilt pace @ Z2/RPM90-100 på fladere rute.

3) 6x20 sek power-styrke sprints i relativt tungt gear på moderat bakke. Der startes fra holdende næsten stille! 1min40sek mellem hver.


Afrul:

15 min let rul @ Z1-lavZ2/RPM100


Træningsplan Sport

August 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen