quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Lørdag 24 Juni 2017
Lørdag 24 Juni 2017
24jun

Lørdag 24 Juni 2017 kl. 

Styrketræning: MTB-styrke: Dødløft, Bulg Split Squat - 3x3

Opvamning:
Supersæt 1: 3 runder af 1x10 two-hand kettelbellswings kombineret med 5xGoblet-squat med 3xbiceps curl' i bunden+3xtwo-hand-shoulder press+5x'Halos' (til hver side)+5xet-bens dødløft (med hvert ben)


Hovedsektion:
Der trænes 3 sæt af 3 gentagelser hvor 2 øvelser kombineres i super-set. Ca 5-10 dybe vejrtrækninger mellem hver øvelse. 1 min mellem hver runde og 5 min mellem hvert super-
Se evt. øvelser på you-tube eller få hjælp i dit træningscenter til korrekt udførelse!
Super-set 1: Døddløft+Bench Press
Super-set 2: Bulgarien split-squat+Pull-ups

Finisher:
Planke-variation. 1) Frontal planke med 5xfremstrækning med hver arm + 2) side planke med 5x løft af de det 'øverste ben' (på hver side) + 3) Frontal plnke med 5 gange benløft med hvert ben.
Udstrækning:
Grundig udstrækning af både over og underkrop.

Næste træning sport

lørdag 21-04-18 00:00: Aarhus MTB selvtræning: MTB feel-good-udholdenhed med træning af nedkørsler

Opvarmning:
15 min progressivt Z1-Z2/RPM90-100.

Hovedsektion:
90min MTB-udholdenhedstræning' med fokus på at træne helt grundlæggende udholdenhed på sporet.

Kør på varieret rute med både asfalt, grus og MTB-specifikt terræn. Find nogle sjove og motiverende spor undervejs!

Kæden holdes stram i primært Z2. Det skal altså ikke være hårdt intensitetsmæssigt!

Indlæg undervejs:

1) Teknik-træning hvor der findes 3 udfordrende nedkørsel (gerne med et drop/hop eller mindre gap), som hver skal køres 3 gange med fokus på at køre dem hurtigere og mere sikkert gang for gang! Der rulles let på den mellemliggende bakke!


Afrul:
15 min Z1/RPM100.


Træningsplan Sport

April 2018
M T O T F L S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen