cyclingfreakInverted

SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Mandag 26 Juni 2017
Mandag 26 Juni 2017
26jun

Mandag 26 Juni 2017 kl. 

Uge-fokus: Vedligeholdelsesperiode uge 25 og 26

Der er overordnet set samme fokus som sidste uge. Så kroppen skal 'resituere' fysisk og mentalt efter første halvdel af sæsonen. Dog bliver denne uge lidt hårdere end sidste uge!

Tirsdag er der fokus på træning af teknik kombineret med korte højintense arbejdsperioder.

Torsdag er der mulighed for at 'give den gas' til 6-dagesløb, for at holde de 'højintense-systemer aktiveret'

Søndag er der igen fokus på grundlæggende MTB-udholdenhed, men også mulighed for at køre DCU XCO Aalborg.

Go' træning!

26jun

Mandag 26 Juni 2017 kl. 

Træningsfri

Næste træning sport

lørdag 19-08-17 00:00: Selvtræning: SubAT (1x10min) + VO2max-bakke-power (6x2min) + Styrke-power (6x20sek)

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

1) 1x10 min SubAT @ lavZ4 (ca. 90% race-pace)/RPM885 Køres på flad vej, som tillader et konstant press i pedalerne

5 min let rul @ Z1/RPM990-95
Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.


Hovedsektion:

1) Bakke intervaller - 6x2min MAP (VO2max)) @ højZ4-lavZ5/RPM80/siddende. De sidste 15 sek stående i tungt gear/RPM60-65. Intervaller køres på bakke med konstant hældning. ca. 3 min mellem hver, hvor en del af pausen er en nedkørsel lige efter bakken, som køres med stort fokus på kontrol og fart! .

2) 20 min stabilt pace @ Z2/RPM90-100 på fladere rute.

3) 6x20 sek power-styrke sprints i relativt tungt gear på moderat bakke. Der startes fra holdende næsten stille! 1min40sek mellem hver.


Afrul:

15 min let rul @ Z1-lavZ2/RPM100


Træningsplan Sport

August 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen