SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Tirsdag 07 November 2017
Tirsdag 07 November 2017
07nov

Tirsdag 07 November 2017 kl. 

Aarhus MTB Klubtræning: Distance med spins (5x60sek) + AeT (2x15min) + spins (5x60sek)

Opvamrning:
15 min @ midt Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Hovedsektion:

120 min @ midt Z2/RPM90-95 hvor der indlægges


1) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

2) 2x15 min AeT (aerob-tærskel) @ højZ2 (lige på grænsen til Z3)/RPM 85-90. Køres i grupper af 4-5 mand med føringer af 30 sek, på flad rute med konstant press i pedalerne!
Indlæg 30 sek stående hvert 2min30sek, med fokus på at spænde op i din kropstamme og skyde hoften tilbage over sadlen, så du bruger balle, hofte og lårmuskulatur til at skabe power med! 5 min pauserul @ højZ1/-avZ2/RPM90-100.

3) 5x60 sek spins @ relativ let gearing/RPM progressivt fra 95-120 (2min mellem hver). Fokus på at 'kaste knæet op over styret i toppen af trådet og skrabe mudder af skoen i bunden af trådet'. HUSK hoftestabilitet!

Nedvarmning:
15 min @ lav Z2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

07nov

Tirsdag 07 November 2017 kl. 

Træningsansvarlig: Mateusz

Næste træning sport

mandag 22-01-18 00:00: Uge-fokus: Forberedelsesfase #1 - uge 4 af 6

Efter sidste uges restitution skal der igen 'bygges på', så der forsat stimuleres til udvikling fysisk(teknisk/mental!

Mange af ugens intervaller er gengangere fra den seneste periode, men der er generelt enten skuret op for intensiteten eller også er intervallerne længere eller der er flere af dem!
Så forvent at det gradvist bliver lidt hårdere!

I weekenden er der fokus på MTB og kvalitetstid på sporet!

Go' træning!


Træningsplan Sport

Januar 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen