quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned

Dagsoversigt

Lørdag 02 Juni 2018
Lørdag 02 Juni 2018
02jun

Lørdag 02 Juni 2018 kl. 

Aarhus MTB Selvtræning: MTB-AT (4x6) + tekniske nedkørsler

Opvamrning:

15 min progressivt fra lav til højZ2/RPM90-95. Herefter direkte over i dagens første intervaller.

Hovedsektion:
Følgende sektioner køres med 10 min mellemrum.

1) 4x6min MTB-AT @ 95% race pace (midtZ4) /RPM90-95. Køres på flad rundstrækning, der tillader et konstant pres i pedalerne!. 4 min pauserul.
Fokus på at have føling med pedalen gennem hele trådet. HUSK hoftestabilitet!


2) Der skal køres 3 på hver sin måde teknisk krævende nedkørlser (hver nedkørsel køres 3 gange). Den ene skal være stejl, den anden med mange sving og den tredje med mange rødder. Fokus på god teknik med 1) en lige lang ryg, 2) orienter din fremad, så du kan se den gode linje, 3) spænd op i din core og hofter, så du kan styre cyklen med god kropsspænding. På de mellemliggende opkørsler køre i lettere gear i roligt tempo!

Nedvarmning
15 min @ lavZ2 (let gearing/lille klinge)/RPM95-100 - fokus på et rundt effektivt tråd og hofte stabilitet

Energiindtag: Sørg for at få drukket mellem 750-1000 ml i timen og indtage ca. 30-50 gr. kulhydrat pr. time (behovet kan variere meget fra person til person - så mærk efter hvilken mængde du har det godt med) enten som energidrik/gels eller barer/bananer/O.lign hvis der er behov for mere fast føde.

Energiindtaget bør startes efter ca. 40-45 min hvor kroppen er klar til at optage energi!

Næste træning sport

søndag 19-08-18 00:00: Træningsansvarlig: Asger

Træningsplan Sport

August 2018
M T O T F L S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen