quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Cykelbørsen Vinter Cup #5
Lørdag 03 Marts 2018
af Jakob Søgaard Kristensen

Så er der mulighed for at få højintens træning i ben og lunger. Forvent ikke at have friske ben, da der er trænet relativt hårdt ugen igennem. Men kør med det der er at 'skyde' med på dagen og kæmp hele vejen!

Go' fornøjelse!


Forslag til opvarmning:

Hvis muligt køres en opvarmningsrunde på ruten, hvor intensiteten presses op på bakker, og der holdes godt flow på singletrail og lettere pres på grusnstrækninger.
Herefter 5-10 min let rul inden start!

Alternativ kan følgende opvarmning køres.

Rolig tur Z1, RPM90-100 ca. 30 indlæg med 5 min mellemrum følgende:

1) 10 min p @ Z2, hvor du fokuserer på god teknik og et hurtigt/effektivt tråd (RPM95-100)

2) 5 min hvor intensiteten op bygges progressivt fra midtZ2 til midtZ4. Køres på jævn bakke med fokus på at få fart i benene!

3) 2 x 30 siddende power/RPM105 på relativt tungt gear. 1min30 sek mellem hver!

3) 4 x 10 sekunder antritt med god power/ RPM progressivt fra 100-120 RPM/fokus på hoftestabillitet og et effektivt rundt tråd.

Herefter 5-10 min let rul inden start

Go' fornøjelse!

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

lørdag 23-06-18 00:00: Selvtræning: Let distance med MAX-power (6x30sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
120 min stabilt pace i @ lavZ2/RPM 90-100. På flade rute.

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blok efter ca. 15

1) 6x30sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 4min30sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imllem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen