quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

I dag
Vis kommende begivenheder
Foregående måned Foregående dag
Næste dag Næste måned
Download som iCal-fil
Aarhus MTB selvtræning: Let distance med 'form-sprints' (6x15sek)
Lørdag 10 Marts 2018
af Jakob Søgaard Kristensen

Der er forsat fokus på restitution idag, men kroppen skal også aktiveres, så den er klar til XCO-race-pace-test i morgen!


60 min let distance @ lavZ2/RPM90-100 på fladere rute, som tillader et konstant pres i pedalerne!.

Indlæg følgende undervejs

1) 6x15 sek 'form-sprint på flad ved med fokus et efektivt drive i pedalerne. Der er ikke tale om MAX-power, men fartfornemmelse og muskelaktivering. Intensiteten skal ligge et passende sted @ Z7 og RPM på 105-115. 4min45sek mellem hver.

Afslut med 5 min let rul på lille klinge @ Z1/RPM95-100.

 
 
Antal deltagere:

Næste træning sport

lørdag 23-06-18 00:00: Selvtræning: Let distance med MAX-power (6x30sek all-out)

Opvarmning:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.


Hovedsektion
120 min stabilt pace i @ lavZ2/RPM 90-100. På flade rute.

Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.

Indlæg følgende interval-blok efter ca. 15

1) 6x30sek kontrolleret all-out, med fokus på maksimal watt-produktion. Køres siddende. 4min30sek pauserul @ højZ1-lavZ2/RPM90-95. Der er lang pause imllem, for at sikre der kan produceres maksimal intensitet hver gang

Afrul:
15 min @ højZ1-lavZ2/RPM90-100.

Forvent et relativt let træningpas. Afslut med en god fornemmelse og stort overskud fysisk/mentalt.


Træningsplan Sport

Juni 2018
M T O T F L S
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen