cyclingfreakInverted

SeierFitness inverted

SantaCruzBlackPromo

Hej Alle. 

Så er klub træningsprgrammet for ugerne 28-31 kommet fra Jacob Agger. 

Det ser rigtigt godt ud og der bliver nogle uger med masser af god og effektiv hård træning :) 

- Og med det her sommervejr er det jo lækkerier! 

 

Jeg har vedhæftet programmerne som pdf og vil også ligge dem ind i kalenderen på hjemmesiden. 

Der vil her hen over sommeren blive nogle uger med variende fremmøde til træningerne både blandt ryttere og trænere, men kan kun opfordrer til at møde op og gi' den gas! :) 

Vi forsøger at der er mindst en træner til sportsholdet alle dage, hvis der en enkelt gang ikke skulle møde en træner op, så tag selv intiativ til at få afviklet dagens program. 

VH 

Asger. 

 

Næste træning sport

lørdag 19-08-17 00:00: Selvtræning: SubAT (1x10min) + VO2max-bakke-power (6x2min) + Styrke-power (6x20sek)

Opvarmning:
15 min progressivt pace fra lav til midtZ2/RPM 90-95.

1) 1x10 min SubAT @ lavZ4 (ca. 90% race-pace)/RPM885 Køres på flad vej, som tillader et konstant press i pedalerne

5 min let rul @ Z1/RPM990-95
Generelt fokus på et hurtigt og effektivt tråd.


Hovedsektion:

1) Bakke intervaller - 6x2min MAP (VO2max)) @ højZ4-lavZ5/RPM80/siddende. De sidste 15 sek stående i tungt gear/RPM60-65. Intervaller køres på bakke med konstant hældning. ca. 3 min mellem hver, hvor en del af pausen er en nedkørsel lige efter bakken, som køres med stort fokus på kontrol og fart! .

2) 20 min stabilt pace @ Z2/RPM90-100 på fladere rute.

3) 6x20 sek power-styrke sprints i relativt tungt gear på moderat bakke. Der startes fra holdende næsten stille! 1min40sek mellem hver.


Afrul:

15 min let rul @ Z1-lavZ2/RPM100


Træningsplan Sport

August 2017
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen