quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Download som iCal-fil
Aarhus MTB selvtræning (trænes hvis du ikke kører løb idag): 3x3mir all out + 2x12 min XCO-race-pace
Søndag 15 September 2019
af Jakob Søgaard Kristensen

Kører du ikke XCO løb idag, trænes følgende.
Opvarmning:
15 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

1 runde på intervalrunde til dagens første intervaller. Intensiteten presses lidt op for at få gang i kroppen.

5 min let rul

Hovedsektion:

1) 3x3 min race-pace- all-out, på kort rundstrækning med først flad grusvej herefter en moderat bakke (gerne i form af singletrail) og til sidste en kort teknisk nedkørsel. 2 min pauserul

2) 10 min let rul @ Z1/RPM90-100

3) 2x15 min MTB-Race-pace @ 95-105%race-pace. Kør på XCO-specifik rundstrækning med både lange og korte bakker, flad grusvej og singletrail med tekniske passager. 
Hold stort fokus på høj intensitet kombineret med god teknik! 
Indlæg 10 min let rul imellem de to intervaller


Afrul:
15 min @ lavZ2/RPM90-100 på flad vej.

5 min på lille klinge/RPM95-100 - spin benene godt igennem!

 
 
Antal deltagere:

Arrangementer

21nov
Ordinær generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 21:30
23nov
Julefrokost
lørdag kl.00:00 - 00:00 - hele dagen

Login

Gå til toppen