quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Kære Alle. 

Her kommer et tilbud om MTB træningslejr i 2019. 

Træningslejren udbydes af Klubbens trænngskonsulent Jacob Agger (Endura Consulting). 

Læs mere i vedlagte PDF. 

Det bliver i uge 12 og 13. 

Tidligere har Nikolaj, Frederik og Peder deltaget og alle har været glade for det. 

Har du spørgsmål smid mig en besked, så bringer jeg det videre til Jacob Agger. 

De bedste hilsner 

Asger. 

Næste træning sport

tirsdag 23-07-19 00:00: Aarhus MTB Klubtræning: POWER-Spins (2x2min) + MTB-AT (4x8min) + MTB-styrke-power (6x20sek)

Anbefalinger U17-ryttere: Der køres kun 3x8min og 4x20sek.
Opvarmning:
30 min @ Z2/RPM90-100, på fladere strækning. Fokus på et effektivt drive til pedalerne.

Efter 15 min indlægges

1) 2x2min POWER-spins @ kontrolleret all-out på flad grusvej eller lign. De første 15 sek køres i 'tungt-gear med et styrkebetonet tråd (RPM80-85) og herefter 1min45sek i lavere gear og hurtigt effektiv kadence (RPM 100-110). Der holdes 'konstante' watt/intensitet gennem hele intervallet. 2 min pauserul.


5 min let rul inden hovedsektionen.

Hovedsektion:
Følgende sektioner trænes med 10 min let rul imellem.

1) 4x8 min MTB-AT-Starter. De første 2 min køres @ 105% race-pace og herefter 95-100 % race-pace. RPM80-90 Der køres på fladere grusvej, så der kan holdes et konstant pres i pedalerne med fokus på et styrkebetonet tråd. HUSK at spænde op i kroppen, kigge fremad og skyde brystet fremad/hofterne tilbage, så kroppen har en stærk grundposition på cyklen. 4 min pauserul mellem intervallerne.

2) 6x20 sek @ siddende styke-power @ tungeste gear/RPM fra 65 og op. 2min40sek mellem hvert interval.


Afrul:

20 min @ lavZ2/RPM100: Benene skal rulles igennem i let gear for at sikre bedre restitution.


Træningsplan Sport

Juli 2019
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen