quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Kære Alle. 

Her kommer et tilbud om MTB træningslejr i 2019. 

Træningslejren udbydes af Klubbens trænngskonsulent Jacob Agger (Endura Consulting). 

Læs mere i vedlagte PDF. 

Det bliver i uge 12 og 13. 

Tidligere har Nikolaj, Frederik og Peder deltaget og alle har været glade for det. 

Har du spørgsmål smid mig en besked, så bringer jeg det videre til Jacob Agger. 

De bedste hilsner 

Asger. 

Næste træning sport

torsdag 17-01-19 19:00: Aarhus MTB Klubspinning: MTB-power (4x60+4x45+4x30+4x15sek) og AT-progressivt (2x8min)

Opvarmning:
10 min progressivt Z1-Z2/RPM90-95
Hovedsektion:
Følgende intervalblokke indlægges med 5 min mellemrum.
1) MTB-power: Følgende power-blokke indlægges med 5 min let rul @ Z1/RPM90-100 imellem. Der tilstræbes at køre med stabile/konstante watt i de enkelte intervalblokke.
- 4x60sek @ højZ5/RPM100-105. 1 min pauserul @ midt Z1/RPM80-90.
- 4x45sek @ lavZ6/RPM105-110. 1min15sek pauserul @ midt Z1/RPM80-90
- 4x30 @ midtZ6/RPM95-100. 1min30pauserul @ midt Z1/RPM80-90.
- 4x15 @ højZ6RPM90-95. 1min45sek pauserul @ midt Z1/RPM80-90.

2) 5 min let rul.

3) 2x8min AT-progressivt @ 2 min fra lavZ4 til midtZ4/RPM95 + 4 min @ midtZ4/RPM 90 + 2min @ højZ4/RPM85. Fokus på et effektivt og kraftfuldt tråd. Indlæg efter 2, 4 og 6 min 30 sek stående, hvor du gearer 2 gear op og accelererer. Herefter finder du tilbage i intervallets grunds-intensitet. 5 min mellemrum
Generelt:
Hold overkroppen oprejst og se fremad/orienter dig!
Afrul: 10 min Z1/RPM100.

Energiindtag: Sørg for at få drukket mellem 750-1000 ml i timen primært vand.
Da træningen er forholdsvis kort er der ikke nødvendigt med et højt energiindtag. Men for at kunne holde fokus fysis/mentalt gennem hele trænignen, kan det anbefales at tage en gel efter ca. 45-50 min eller drikke en lettere koncentreret energidrik (4 % opløsning) fra ca. 45 min og timen ud.


Træningsplan Sport

Januar 2019
M T O T F L S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen