quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

1) Uge 16 har fokus på løbsforberedelse. Kroppen forventes til trods for at have kørt DCU XCO i Vejle at være relativ frisk, da uge 15 generelt var rolig. Derfor er der intervaller på programmet både tirsdag og torsdag - dette er dog konkurrenceforberedende intervaller, som skal stimulere til atkroppen er skarp uden at give for langsigtet træthed/påkrævet restitution. Så der skal kvalitet i intervallerne og rulle let imellem.
 
2) Uge 17+18 byder generelt på en samlet god belastning, så kroppen kan løfte sig et niveau yderligere. Dog startes ud med 3 roligere dage, så kroppen er klar til at præstere i træningen efter SRAM Liga'en i Viborg! Søndag i uge 17 er der lagt op til længere distancetur, for at skabe adspredelse fra intervaller!
 
3) Uge 19 byder på restitution og løbsforberedelse frem mod SRAM Liga #2 - hvor kroppen gerne skulle være frisk og skarp.
 
God træning ;-)
 

Næste træning sport

søndag 23-09-18 00:00: Træningsansvarlig: Asger

Træningsplan Sport

September 2018
M T O T F L S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kontaktperson Sport

Sportstrænere

Gå til toppen