quickpay hojmark

Energi Solution

SeierFitness inverted

Der køres 3-5 runder på denne rute

Der bliver kørt stille og roligt ud til startpunket i samlet flok, der vil IKKE blive kørt af sporet, men af en alternativ rute. Blot for at få varme i benene, uden at være kørt død inden interval træningen.

Deltagerne starter i midten og skal spurte ud til et punkt og tilbage til midten igen. Antal hjørner i stjernen og længden skal tilpasses efter antal deltagere og niveau. Kan passende udføres på hold og som en konkurrence.

Vi følger sporet ud til slugten, hvor vi vil øve opkørsel. Vi starter med simpel opkørsel, hvorefter vi laver ruter (kegler) med forskellig sværhedsgrader mod toppen. Øvelsen vil blive lavet på en rudstrækning, så vi ikke står og bliver kolde. På rundstræknngen bliver der indlagt  korte "all out" intervaller mellem X antal kegler.

Kongens efterfølger i svenskerskoven

Der køres samlet til vandsposten i opvarmningstempo. Derefter ad lidt større stier/genveje til granskoven i højere tempo, men stadig samlet.

Man spurter mod en anden ned af en bred sti eller grusvej. Sørg for at der er en sammenhængende omgang så deltagerne ikke skal køre mod hinanden.

Vi kører ad sporet til enden af Skrædderstien. Her starter intervallet. Der køres ad 3 omgange, hvor hver omgang bliver længere og længere. Første interval er fra enden af Skrædderstien og det første stykke ud mod vandet. Det køres i løbstempo. Herefter trilles langsomt tilbage ad grusvejen til udgangspunket. Se ruten her

Et langt interval på en runde med 100 højdemeter.

Der køres ad sporet ud til Fugletårnet. Her starter interval-runden. Der startes med en nedkørsel af hele Singletracket. Efter at man har krydset Giber Å køres der mod Fulden. Se eventuelt kortet. Fra Fulden køres der tilbage til Fugletårnet. Først ad grusvejen op til Moesgaard og derefter asfalt-stykket den sidste vej op til starten af interval-runden. Stigningen fra Fulden og op til start er cirka 100 højdemeter.

Kræver et eller flere spil kort. Deltagerne opdeles i hold af passende størrelse (ca. 2-6). Hvert hold tildeles en kulør (ruder, hjerter, spar, klør). Find en passende distance, der skal tilbagelægges. Det kan meget passende være i skoven og alt afhængigt af niveauet kan det være en kortere eller længere omgang.

Højde og drøjde - 700hm

Der køres via Forestbotanisk skov til Vandposten, men via lidt alternative spor. Derfra kører vi ad sporet til Mindestenen, og kører bagom Ymers via Vinter-DM-bakken, og videre ad DM-sporet til Dobbelbakken, ned af Karrusellen og vi mødes ved Fugletårnet. Nu er der gået 55 minutter.

Der køres i hold af 2 på en rundstrækning, hvor rytterne på skift giver max gas mens den anden puster ud.

Der køres samlet ud til en rundstrækning i skoven. 6-dages søen er velkendt for mange, og det er næsten altid her, der køres 6-dagesløb. Der kan køres fra sporet ved dobbeltbakken eller man kan dreje fra halvvejs nede af singletracket.

Denne øvelser kræver lidt forberedelse og rekvisitter. Find 5-10 øvelser (sprællemand, englehop, armbøjninger mm) dine deltagere kan udføre, enten uden instruktion eller efter du har instrueret dem i øvelserne. Skriv øvelserne på en sten, et kort, en paptallerken eller lign.

Arrangementer

22nov
Generalforsamling
torsdag kl.19:00 - 22:00
25nov
Juleknas og klubkåringer
søndag kl.10:00 - 14:30
01dec
Julefrokost
lørdag kl.18:00 - 23:55

Login

Gå til toppen